چاپ بنر تسلیت فوری

سفارش آنلاین چاپ بنر تسلیت فوری( دیواری و ایستاده) آنلاین و یا تلفنی همراه با ارسال رایگان در تهران

نصب بنر تسلیت بنا به درخواست مشتری انجام میشود





برای ثبت سفارش بنر تسلیت  بصورت آنلاین میتوانید در پیام رسان های(تلگرام،واتساپ یا بله) پیام دهید یا بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید

تلگرام و واتساپ👇⬇️

طرح های های بنر تسلیت

طرح های بنر تسلیت دیواری

خدمات ومزایای چاپ شمس

ما با ارائه خدمات زیر ، همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان هستیم.

خدمات و مزایای چاپ شمس

ما با ارائه خدمات زیر ، همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان هستیم.

خدمات حرفه ای طراحی تا چاپ
ثبت سفارش سریع و راحت
سرعت ، کیفیت و تضمین کیفیت
مشاوره و پشتیبانی رایگان

چاپ بنر تسلیت در چاپ شمس

اجرای طرح و سفارش چاپ بنر تسلیت در چاپ شمس بصورت آنلاین و فوری انجام و با ارسال رایگان در شهر تهران در کوتاه ترین زمان برایتان فرستاده میشود تا از این بابت نگرانی نداشته باشید.

نحوه سفارش آنلاین چاپ بنر تسلیت فوری در چاپ شمس

برای سفارش بنر تسلیت میتوانید از طریق پیامرسان های (تلگرام،واتساپ) پیام دهید یا تماس بگیرید تا مراحل ثبت سفارش انجام شود.

برای طراحی بنر تسلیت اطلاعات زیر لازم است

  • انتخاب طرح (کد طرح)
  • متن بالای بنر تسلیت : خانواده محترم … یا جناب آقای …
  • متن پایین بنر تسلیت : از طرف …

پس از طراحی بنر تسلیت، پیش نمایش طرح خدمتتان ارسال میشود و در صورت تایید از جانب شما چاپ و ارسال میگردد.

برای ارسال بنر تسلیت آدرس یا لوکیشن و شماره تلفن تحویل گیرنده هم نیاز است.

نحوه ارسال بنر تسلیت

پس از چاپ و خشک شدن بنر ترحیم، به آدرس یا لوکیشنی که از جانب شما دریافت کرده ایم بصورت فوری و رایگان توسط پیک ارسال میشود،

برای ارسال بنر توسط پیک، داشتن آدرس یا لوکیشن و شماره تلفن سفارش دهنده یا تحویل گیرنده از جانب شما لازم است.

هزینه ارسال بنر تسلیت

ارسال بنر تسلیت در مجموعه چاپ شمس در اکثر نقاط شهر تهران رایگان میباشد.

قیمت چاپ بنر تسلیت

لیست قیمت چاپ بنر تسلیت فوری در ابعاد مختلف(افقی،عمودی) همراه با ارسال رایگان :

اجرای طرح + چاپ فوری بنر + پانچ 4 طرف بنر + ارسال رایگان

سایز

قیمت

بنر تسلیت دیواری(افقی)عرض 2 متر

395هزار تومان

بنر تسلیت دیواری(افقی)عرض 3 متر

495هزار تومان

بنر تسلیت ایستاده(استندی)ارتفاع 2 متر همراه با پایه استند

645هزار تومان

ادیت و چاپ عکس متوفی بر روی بنر تسلیت

برای سفارش بنر تسلیت در صورتی که نیاز به چاپ عکس متوفی بر روی بنر باشد، عکس مناسبی از شخص مرحوم را بصورت فایل ارسال کنید و ادیت عکس توسط طراحان مجموعه چاپ شمس انجام خواهد شد تا عکس متوفی بهترین کیفیت چاپ بر روی بنر تسلیت را داشته باشد پس از این بابت نگرانی نداشته باشید.

سفارش آنلاین چاپ بنر تسلیت فوری

با کمال تأسف، مصیبت وارده را خدمت شما بزرگواران و سایر بازماندگان محترم صمیمانه تسلیت عرض نموده، سلامتی شما را از ایزد منان خواستاریم؛ ما را در غم خود شریک بدانید(چاپ شمس)

بنر تسلیت انواع مختلفی دارد مانند بنر تسلیت دیواری، بنر تسلیت استندی(ایستاده) و بنر تسلیت بیلبوردی یا داربستی.

 طرح های آماده بنر تسلیت شامل بنر تسلیت پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند، همسایه و … با طرح های جدید و بروز
مجموعه چاپ شمس از حیث طرح های بنر تسلیت(دیواری، استندی) طرح های متنوع و جدیدترین طرح ها با عناوین مختلف را آماده کرده است و بیشترین طرح های آماده بنر تسلیت را میتوانید در چاپ شمس مشاهده بفرمایید.
 بنر تسلیت(ترحیم) با متن : روحش شاد و یادش گرامی باد، هوالباقی، انالله واناالیه راجعون، و بشر الصابرین، مصیبت وارده، ما را در غم خود شریک بدانید و …
امکان اضافه کردن عکس به بنر تسلیت وجود دارد، بنر تسلیت عکس دار : بنر تسلیت دیواری همراه عکس، بنر تسلیت ایستاده(استندی) همراه عکس، بنر تسلیت بیلبوردی(داربستی) همراه عکس.

چاپ بنر تسلیت فوری، در سریعترین زمان بنر خود را تحویل بگیرید

بنر تسلیت یکی از روش‌های مرسوم برای بیان تسلیت و همدردی با خانواده یا بازماندگان متوفی است. بنر تسلیت معمولاً شامل عکس متوفی، پیام‌ها و عباراتی است که برای بیان تسلیت و همدردی با خانواده متوفی استفاده می‌شود، بنر تسلیت معمولا به سه شکل بنر تسلیت دیواری، بنر تسلیت استندی(ایستاده) و بنر تسلیت بیلبوردی یا داربستی چاپ میشوند که در چاپ شمس میتوانید طرح های متنوع را مشاهده کرده و سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن بنر شما چاپ شود و در هر کجا که هستید به دستتان برسد.

بنر تسلیت یا بنر ترحیم یک نوع بنر یا پوستر است برای بیان عرض تسلیت و همدردی با شخص یا خانواده‌ای که عزیزشان را از دست داده اند، استفاده می‌شود. این بنرها معمولاً در مراسم تشییع جنازه، مراسم ترحیم، منزل متوفی یا در محلی که خانواده و دوستان متوفی گرد هم می‌آیند، نصب و نمایش داده می‌شوند.

بنرهای تسلیت معمولاً حاوی پیام‌ها و عباراتی هستند که بیانگر تسلیت، همدردی و تأسف برای اتفاق ناروایی است که به خانواده متوفی رخ داده است. این پیام‌ها ممکن است شامل عبارت‌هایی مانند “تسلیت می‌گوییم به شما و خانواده محترم برای این درگذشت تلخ”، “از درگاه خداوند متعال برایتان صبر و شکیبایی می‌خواهیم” یا “خداوند به شما و خانواده‌ محترمتان صبر دهد تا این مصیبت را تحمل کنید” و… باشد.

علاوه بر پیام‌های تسلیت، بنرهای تسلیت ممکن است شامل تصاویر و عکس هایی از مرحوم یا مرحومه که برای انتقال حالت غم و تأسف کمک می‌کنند باشند، همچنین چاپ عکس متوفی و نصب آن در محل میتواند به دوستان، همسایگان و آشنایان در آن محل اطلاع دهد تا آن عزیز از دست رفته را زودتر شناسایی و با خانواده و بازماندگان متوفی ابراز همدردی کنند.

در این روزها، چاپ بنر تسلیت می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود، این امر معمولاً از طریق خدمات چاپ آنلاین بنر انجام میشود، شما عزیزان میتوانید با سفارش آنلاین چاپ بنر تسلیت در مجموعه چاپ شمس، بنر تسلیت و سفارشات خود را در سریعترین زمان در هر کجا که هستید تحویل بگیرید و نگرانی از این بابت نداشته باشید ، مجموعه چاپ شمس قالب‌ها و طرح‌های مختلفی را برای بنرهای تسلیت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد که میتوانید این طرح ها را انتخاب کنید (این طرح ها لایه باز و قابل تغییر هستند)

سایز مناسب برای چاپ بنر تسلیت

چاپ بنر تسلیت در سایز های متفاوت قابل چاپ و سفارش است اما سایز های متدوال و رایج برای چاپ بنر ترحیم برای بنر های تسلیت افقی یا دیواری در عرض 2 و 3 متر و طول متغیر معمولا 60 تا 80 سانتی متر است، در بنرهای تسلیت ایستاده یا استندی در ارتفاع 2 متر و عرض 90 سانتی متر میباشد که سایز استاندارد پایه استند هم همین اندازه میباشد.

سفارش استند تسلیت

احتمالا مشاهده کرده اید که علاوه بر بنر تسلیت دیواری، در برخی مکان ها مانند مساجد، تالار و … نوعی بنر تسلیت ایستاده نیز وجود دارد که توسط پایه استند نگه داشته شده است، این مدل از بنر تسلیت، استند بنر تسلیت گفته میشود، شما عزیزان برای سفارش استند تسلیت می توانید با چاپ شمس تماس گرفته و خرید استند تسلیت فوری را ثبت سفارش کنید همچنین در صورت نیاز به نصب بنر تسلیت استند میتوانید هنگام سفارش به کارشناسان ما درخواست نصب بنر تسلیت ایستاده را نیز درخواست داشته باشید که البته پس از نصب استند تسلیت در محل عکس آن نیز برای شما ارسال خواهد شد.

چاپ بنر تسلیت در روزهای تعطیل و عید نوروز

سفارش چاپ بنر تسلیت در روزهای تعطیل و ایام عید نوروز بصورت فوری در چاپ شمس انجام میشود.

چاپ بنر تسلیت شبانه روزی و 24 ساعته

سفارش چاپ بنر تسلیت فوری بصورت شبانه روزی و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل و جمعه در چاپ شمس انجام میشود.

سفارش چاپ بنر تسلیت از کشور های دیگر

در برخی مواقع این احتمال وجود دارد که شخصی بخواهد از خارج از ایران بنر تسلیت سفارش دهد و در ایران در محل مورد نظر بنر تسلیت نصب شود، این امکان وجود دارد که شما از خارج از کشور ایران نیز بتوانید بصورت آنلاین بنر تسلیت سفارش دهید و پس از چاپ و نصب در محل عکس آن برای شما ارسال خواهد شد

سفارش بنر تسلیت خارج از شهر تهران

سفارش آنلاین بنر تسلیت در خارج از تهران پذیرفته میشود و ارسال آن تا تیپاکس رایگان است

نصب بنر تسلیت

بنر تسلیت دیواری، استندی و داربستی یک نوع تابلوی بزرگ است که برای بیان تسلیت و همدردی در مواقعی مانند فوت یا سوگواری، استفاده می‌شود. این بنرها معمولاً در مکان‌های مختلفی مانند مسجد، مجلس ختم، جلوی تالار، خانه‌ی متوفی  و … نصب می‌شوند تا  خاطره عزیزی که درگذشته است را گرامی داشته باشند ، در صورت نیاز به نصب بنر تسلیت ، آن را با کارشناسان ما در چاپ شمس در میان بگذارید تا بنا به درخواست شما بنر تسلیت در محل نصب شود که البته شامل هزینه جداگانه میباشد، نصب بنر تسلیت توسط نصاب تا ارتفاع دو متر انجام میشود و در صورت نیاز به نصب بنر تسلیت از قبل باید اطلاع دهید، پس از نصب، عکس بنر تسلیت نصب شده برای شما ارسال خواهد شد.

هزینه نصب بنر تسلیت چقدر است

در صورت تمایل به نصب بنر ترحیم، آن را به مجموعه ما بسپارید، هزینه نصب بنر تسلیت مبلغ 50000 تومان است که به مبلغ کلی اضافه میشود، البته برای تعداد بیشتر مبلغ برای نصب بنر کمتر خواهد بود، بعد از نصب بنر تسلیت، جهت اطمینان خاطر شما عکسی از بنر تسلیت نصب شده خدمتتان ارسال خواهد شد.

تاریخچه بنر تسلیت(ترحیم)

از چگونگی ساخت و پیدایش بنر تسلیت اطلاعات کافی و دقیقی وجود ندارد  و دقیقا مشخص نیست که اولین بنر تسلیت  در چه زمانی چاپ شده است، اما چیزی که مشخص است این هستش که چاپ بنر تسلیت در ایران از گذشته و حتی قبل از ورود دستگاه های چاپ بنر به ایران رایج بوده، به اینگونه که بر روی پارچه بصورت دستی متنی شامل نام متوفی و … نوشته میشده و در محلی مانند منزل متوفی نصب میشده است و سپس با ورود دستگاه های چاپ بنر شکل دیگه ای به خود گرفته که امروزه شاهد روزافزون آن هستیم.

انواع بنر تسلیت

بنرهای تسلیتی در سایز های متفاوت : به طور رایج در عرض 2 و 3 متر برای بنر تسلیت دیواری و در ارتفاع 2 متر برای بنر تسلیت استندی بکار میروند.

بنر های تسلیت در شکل های متفاوت : ایستاده یا استندی(قدی) و دیواری(افقی)

طرح های متفاوت : بنر های تسلیت امروزه با پیشرفت فناوری طراحی و چاپ شکل های متوع و گسترده تری به خود گرفته است، امروزه در طراحی بنر تسلیت از جمله ها و طرح های زیادی استفاده میشود که برخی از آن ها عبارت اند از :بنر تسلیت پدر، بنر تسلیت مادر، بنر تسلیت فرزند، بنر تسلیت خواهر، بنر تسلیت برادر، بنر تسلیت رفیق، بنر تسلیت همکار، بنر تسلیت همسایه، بنر تسلیت شهید، بنر تسلیت جوان ناکام و…، هوالباقی، با نهایت تاسف و تأثر، انا لله و انا الیه راجعون، و بشر الصابرین، روحش شاد، مصیبت وارده، در غم از دست دادن، غم هجران، اندوه بی کران، تسلیت واژه کوچکیست و …، همچنین از نماد هایی مانند کبوتر، شمع،ماه، قرآن، گل، پروانه و … نیز در طرح های بنر تسلیت استفاده میشود.

بنر تسلیت از چه نظر حائز اهمیت است

از دست دادن دوستان، بستگان و عزیران یکی از سختی های زندگی هر شخص است که متاسفانه همه انسان ها با آن مواجه می‌شوند. ادای تسلیت و شریک شدن در غم یکدیگر می‌تواند تا حد زیادی از این غم عمیق بکاهد. تسلیت، به معنی دلداری، ابراز همدردی، تعزیت و تسلی دادن است و چاپ بنر تسلیت، یکی از مهم‌ترین روش‌های عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار است که عموما در محل کار یا درب منزل صاحبان عزا نصب می‌شود. با توجه به اهمیت طراحی بنر تسلیت و همچنین اهمیت ابراز همدردی با عزیزان، بطور پیوسته مجموعه چاپ شمس جهت طراحی انواع بنر تسلیت، اقدام می‌کند. 

نمونه بنر تسلیت

یکی از مباحث مهم در انتخاب طرح و چاپ بنر تسلیت، نمونه های بنر تسلیت است، ما در سایت چاپ شمس بروزترین، بیشترین و متنوع ترین نمونه طرح های بنر تسلیت را فراهم نموده ایم.

چاپ بنر تسلیت با کیفیت بالا خارجی

ما در چاپ شمس از متریال درجه یک برای چاپ بنر استفاده میکنیم، جنس بنر ها خارجی و با کیفیت بالا میباشد بر خلاف اکثر چاپخانه ها که از بنر ایرانی و نازک و ارزان ترین جنس بازار استفاده میکنند، همچنین این بنر ها با خیس شدن و زیر برف و باران از بین نمیرود و طرح روی آن پاک نمیشود.

بنر تسلیت آنلاین

ما در مجموعه چاپ شمس این امکان را فراهم کرده ایم تا مشتریان عزیز بتوانند از هرکجا که تشریف دارند بصورت آنلاین و فوری سفارش بنر تسلیت را ثبت کنند و در هرکجای شهر تهران که هستند تحویل بگیرند.

 نحوه چاپ بنر تسلیت + فیلم

چاپ شمس با بکارگیری از بهترین و به روزترین دستگاه‌های چاپ بنر در سریعترین زمان ممکن، بنرهای تسلیت شما را با بهترین کیفیت آماده و به صورت رایگان برایتان ارسال می‌کند.  در زیر ویدئویی از چاپ بنر تسلیت در مجموعه چاپ شمس را مشاهده می‌کنید.  

سفارش چاپ بنر تسلیت در تهران فوری و آنلاین

چاپ بنر تسلیت فوری از دیگر خدمات چاپ شمس محسوب می شود. اگر در تهران هستید و زمان کافی برای سفارش چاپ بنر تسلیت ندارید می توانید از طریق سفارش آنلاین چاپ بنر تسلیت از طریق سایت چاپ شمس، طرح های آماده را انتخاب کنید و سفارش خود را به شکل فوری بصورت آنلاین یا تلفنی به ثبت برسانید. در این راستا سفارش شما بصورت فوری انجام می شود و به طور کلی زمان زیادی از شما هدر نمی رود و بصورت فوری در هر کجای شهر تهران به دستتان خواهد رسید.

چاپ بنر تسلیت شمال تهران | محله های شمال تهران

چاپ بنر تسلیت فوری در شمال تهران، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین آباد، مبارک آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آودانیه،محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، اوین، ظفر، درکه، ونک،شهرک محلاتی، شهرک لاله، ازگل، اندرزگو، پاسداران،اختاریه، بابایی، شهرک امید؛شهرک نفت، شهرک قائم، صدر، مدرس، ولنجک، توچال، ارتش، قلهک، شریعتی، کاشانک، چیذر، قیطریه، حصارک، کوهسار،قبا، زین الدین، کوهک، هروی، نوبنیاد و …

چاپ بنر تسلیت شرق تهران | محله های شرق تهران

چاپ بنر تسلیت فوری در شرق تهران، نارمک،استخر،قاسم‌آباد، نظام‌آباد، هنگام، پایانه ترمینال شرق، امام حسین، عشرت آباد، شمس آباد، تهرانپارس، بزرگراه حکیم، خواجه نظام، نارمک، حکیمیه، پیروزی، پدر ثانی، خاک سفید، تهران نو، دماوند، تسلیحات، سرخه‌حصار، افسریه، مسعودیه، مشیریه، خاوران، نبرد، شکوفه، نیروهوایی، اطلاعات، استخر، بلوار ابوذر، شمیران نو، چهار راه تلفنخانه، وحیدیه، سید خندان، آشتیانی، سبلان، دلاوران هفت حوض، حشمتیه، مجیدیه جنوبی، سراج، لویزان، نیروی هوایی، قنات کوثر، رسالت، شیان، شقایق، آهنگ، محلاتی و …

چاپ بنر تسلیت غرب تهران | محله های غرب تهران

چاپ بنر تسلیت فوری در غرب تهران، بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پایانه ترمینال غرب، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش،هران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس)، آسمان‌ها، درختی، فرحزاد، مخابرات،پرواز، آزادی، اتوبان حکیم، اتوبان شیخ فضل الله نوری، اتوبان محمد علی جناح، اتوبان نیایش، اتوبان یادگار امام، بهبودی، جلال آل احمد، خوش شمالی،ستارخان، شادمان، شهرک ژاندارمری، شهرک غرب، گیشا، مترو شریف، مرزداران، نواب، اکباتان، کوی فراز، دادمان، ایوانک، جنت آباد، شهران، بهاران، گلستان، میعاد، چیتگر، خرازی، ورداورد، تهرانسر، مهرآباد، لشگری، امامزاده حسن، سلسبیل، اسماعیل آباد و …

چاپ بنر تسلیت مرکز تهران | محله های مرکز تهران

چاپ بنر تسلیت فوری در مرکز تهران، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، جمهوری، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، طالقانی، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان، جیحون، هاشمی، دامپزشکی، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، ولیعصر، هفت تیر، پایانه ترمینال جنوب، میدان جهاد، بهار، بازار، بهارستان ، طالقانی، سهروردی، صیاد شیرازی، مفتح، شهید بهشتی و …

سوالات پر تکرار

اگر از طرح های آماده مجموعه چاپ شمس استفاده کنید شامل هزینه نمیشود ، برای مشاهده هزینه های مربوط به طراحی بنر تسلیت، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فقط کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته تا سفارش طراحی بنر تسلیت شما را در دستور کار قرار دهند و در کمترین زمان ممکن، یک طرح گرافیکی جذاب را برای بنر شما آماده کنند.

از 3 طریق زیر می توانید سفارشات خود را ثبت کنید:

سفارش تلفنی بنر تسلیت : در این روش شما می توانید با کارشناسان مجموعه چاپ شمس تماس گرفته و فرآیند چاپ بنر تسلیت خود را انجام دهید.

سفارش آنلاین بنر تسلیت : در این روش شما می توانید در سایت چاپ شمس پیام بگذارید یا در پیام رسان های (تلگرام،واتساپ،بله،ایتا،سروش) به شماره 09106888085  یا نام کاربری chapshams8085@ پیام دهید تا کارشناسان ما مراحل ثبت سفارش را انجام دهند

سفارش حضوری بنر تسلیت : اگر از اهالی شهر تهران هستید، می توانید با حضور در محل دفتر چاپ شمس ، سفارش بنر تسلیت خود را به صورت حضوری ثبت کنید. پذیرای قدم های شما در چاپ شمس هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 24 میانگین: 4.9]